reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Fandenie?

Pavel Vrabec

Fandenie?

Tak sme znova prehrali ... teda, keď som tento článok začal v sobotu ráno písať, mal som na mysli s Čechmi. Veril som, že s Fínmi sa popasujeme lepšie, hlavne keď šlo o tak veľa. Teraz už úvodné slová platia aj o zápase s Fínmi ....

  • 8. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Boží hlas

Pavel Vrabec

Boží hlas

Napriek názvu sa nebudeme rozprávať o viere. Náboženské diskusie prenecháme kompetentnejším. My sa pozhovárame o božom hlase, ako ho vnímam v jednom z mojich ponímaní - o hudbe.

  • 21. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Aj nebo plače ...

Pavel Vrabec

Aj nebo plače ...

Ešteže je zamračené, v izbe prítmie, inak by mi bolo vidieť do tváre. Päť mesiacov nezvestná Anička z Prahy sa našla. Teda, jej telíčko, či čo z neho ostalo. Ona sa nevrátila, iste je už dávno tam, kde ju s láskou privítali.

  • 17. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 102x
  • 14
Prečo?

Pavel Vrabec

Prečo?

Stojím osamelo na vrchole kopca a všeobjímajúcim pohľadom sa dívam vôkol seba, do nesmierne hlbokých, farebných diaľok. Zbožňujem ten široký rozhľad ako aj hrdý pocit, že som súčasťou tohto jedinečného pohľadu.

  • 24. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ako vznikla demokracia ....

Pavel Vrabec

Ako vznikla demokracia ....

Čo nám o vzniku demokracie vraví Anastasia v ôsmej knihe .... nie je snáď citovaný príbeh príznačný pre naše "naháňanie sa" za bubáčikmi?

  • 25. máj 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Sú medzi nami

Pavel Vrabec

Sú medzi nami

Vonku konečne krásne sneží. Sedím v aute, „zastrčenom" v zastrčenej uličke pod Hlavnou stanicou a kochám sa padajúcimi chuchvalcami. Popritom úchytkom pozorujem ženu, ktorá cca dvadsaťpäť metrov odo mňa, schovaná a krytá z dvoch strán budovou trafostanice, z bieleho ruksaku niečo premiestňuje do novokúpených, ešte poskladaných farebných igelitiek .... he, vianočné darčeky, myslím si .... tuná to pekne preloží pre každého člena rodiny a doma len schová ....

  • 5. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu