reklama

Feťák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veľké oči na mňa gúliš,
kričíš - už zasa húliš?
A ja, svätý neborák,
čo si dám len občas mak 
(aj to len v koláči,
no čo mi hrdlo ráči),
neviem ako odpovedať,
ako svoje slová predať.

Ale Zlato, fňukám tíško,
sopeľ stieram v biele tričko,
vieš predsa veľmi jasne,
že len s tebou mi je slastne... 

Slniečko v duši...

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu