reklama

Pravda

Pravda ... pre mňa, z dôvodu znechutenia už dávnejšie veľmi nesledujúceho politiku a svetové dianie z občas zachytených informácií už sprofanované slovo, neobsahujúce význam, ktorý by malo mať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Najnovšie som dnes naďabil na článok, zaoberajúci sa ruskou humanitárnou pomocou na Ukrajine.

http://www.aktuality.sk/clanok/260208/konvoj-na-ukrajine-vyvolava-obavy-rusi-sa-brania-ostrej-kritike/

Nechcem pátrať, kto má "pravdu", či konvoj mal súhlas ukrajinskej strany alebo nemal. Samozrejme ma mrzí, že vznikol na Ukrajine vôbec nejaký konflikt, mrzí ma, keď vznikne akýkoľvek konflikt kdekoľvek, samozrejme, že mi je ľúto nevinne trpiacich ľudí. Teraz mi nejde o to, či Rusko podporuje proruských separatistov na Ukrajine a tým by mala jeho humanitárna pomoc asi vyznieť smiešne, neviem vlastne poriadne ani to, prečo vznikol celý konflikt. Som proti akejkoľvek vojne, nechápem, prečo sa ľudia nevedia dohodnúť, prečo sa všetko rieši silou, zbraňami, zabíjaním ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Článok vo mne zase vyvolal pocit, že nie je žiaden rozdiel medzi deťmi v materských škôlkach a ľuďmi, ktorí rozhodujú o osudoch iných ľudí. Klamanie, zavádzanie, žalovanie ... v podstate ani deti sa nedokážu tak vyhrotene správať. Nepáči sa mi, ak o osude našich detí rozhodujú "veľké" deti, ktoré pozerajú len na svoje záujmy, ktoré nedokážu (nechcú) priznať omyl, ktoré nie sú schopné urobiť ústretové gesto. Vyhovárajú sa jedno na druhé, kvôli slovíčkareniu sú schopné rozpútať zabíjanie.

Ak nedokážu vysokí vládni činitelia povedať pravdu, ak nedokážu žiť slušne a poctivo, ak nevedia a hlavne nechcú ukázať zmierlivé gesto a tón, ako to môžu žiadať od svojich "poddaných"? Dá sa potom čudovať hádkam, rozvratom, rozvodom, násiliu či náladám v spoločnosti? Ako to môže vplývať na naše deti?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Deti v materskej škôlke sa občas pohádajú, občas sa hnevajú na svojich kamarátov, občas sa spolu nehrajú ... majú svoj "malý" ohraničený svet a skoro vždy sa po krátkej chvíli zase udobria. Občas vedia byť aj kruté, no väčšinou je to také nevinné detské hašterenie. Na rozdiel od detí však ľudia "pri moci" svojim detským hašterením, obsahujúcim pahltné a nenásytné ekonomické záujmy rozhodujú o bytí a nebytí "obyčajných" ľudí a to ma straší .... hádajú sa horšie ako malé deti, tvrdohlavo vyhlasujú, že ich rozhodnutia sú najlepšie, pravda je na ich strane, trucujú, ak sa svet netočí podľa ich predstáv ... ale je predsa rozdiel medzi svetom, kde jediným podpisom príde o život stotisíc ľudí a nevinným detským svetom ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri deťoch, keď sa pri pokladni hodia o zem, ak nedostanú cukríky existuje možnosť spacifikovania vlastnými rodičmi. Kto spacifikuje tie veľké decká?

Slniečko v duši ... prajem nám a našim deťom do asi ďalekej budúcnosti iných otcov národov ...

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu