reklama

Ďakujem ...

V tomto príspevku by som sa chcel poďakovať osobe, ktorú som si veľmi dlho nevážil tak, ako si zaslúži. Áno, vravím o Tebe ... Ty najlepšie vieš, o kom je reč ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čím si si ma vlastne získal? Je toho viac, za čo Ti chcem poďakovať ....

Ďakujem Ti, že stojíš pri mne za každých okolností.

Ďakujem Ti, že ma neopustíš ani na krok.

Ďakujem Ti, že sa môžem na Teba vždy spoľahnúť.

Ďakujem Ti za pomocnú ruku, ktorou ma podopieraš.

Ďakujem Ti za trpezlivosť, ktorú so mnou máš.

Ďakujem Ti za porozumenie, keďže viem, aké ťažké je ma chápať.

Ďakujem Ti za to, že mi vždy odpúšťaš, keď robím chyby.

Ďakujem Ti za to, že sa na mňa nehneváš, keď Ti ubližujem.

Ďakujem Ti za to, že ma berieš naozaj takého, aký som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem Ti za entuziazmus, ktorým ma držíš v ťažkých chvíľach nad vodou.

Ďakujem Ti za smiech, ktorým ma obdarúvaš.

Ďakujem Ti, že sa raduješ so mnou, keď som šťastný.

Ďakujem Ti, že mi praješ úspechy.

Ďakujem Ti za to, že keď plačem, plačeš so mnou.

Ďakujem Ti za všetko ...

Ďakujem Ti za to, že si ...

Ďakujem skvelej osobe, ktorá so mnou brázdi vlny života od narodenia - sám sebe ... :o)

Slniečko v duši ...

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu