reklama

Krátky príbeh o láske 2 ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Príbeh.

Postavy: Muž, Žena, Tanec, Melódia, Vesmír, Nekonečno, Láska, Viera, Nádej, Strach, Rozhodnutie, Rozum, Srdce, Čosi.

Ľúbim Ťa, Žena. Viem, môj Tanec je niekedy kostrbatý. Ale moja Melódia nemá falošného tónu. Má hĺbku Vesmíru a výšku Nekonečnej Lásky.

Takisto viem, že tvoja Viera v moju Lásku je otrasená. No moja Nádej je jediná vec silnejšia ako Strach z tvojho Rozhodnutia. Napriek tomu som uzrozumený so všetkým, čo plánuješ po porade s Rozumom urobiť. Len sa, prosím, nezabudni poradiť aj so Srdcom. Za všetko som ti vďačný. Dala si mi Čosi veľa. Chcel by som Čosi ešte naďalej, ale musela by si chcieť so mnou znovu tancovať.

Smiem prosiť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slniečko v duši ...


Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu