reklama

Lúčenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slzy lásky berú líca skokom

objímeš ma plachým zrakom

prosím, dovoľ vypiť mi tie perly

milujem ich, ver mi

Slnko iba Tvoj smiech hľadá

keď nie si, tma sa všade vkráda

prosím, pošli trochu svetla

milujem ho predsa

Tvoje pery vinia dúhu

že spravila cez nás šmuhu

prosím, požičaj mi bozky

milujem ich, najmä bosky

Ruky hľadia kam ich dať

svieži driek - zastaviť stáť!

prosím, ukáž cestu tiel

miluješ to, viem

Oči bočia v jednu stranu

nevieš stráviť túto zmenu

prosím, vezmi rýchlo moje srdce

milujem Ťa, zvnútra tlčie

Nevieš čo sa s Tebou deje

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

naokolo pomoc nie je

prosím, pozri sa na Tvoju dušu

miluje ma odušu

Nevieš ako prijať tento dar

bojíš sa zasadiť svár

prosím, neprijmi ten škrt

milujem všetko mimo smrť

Ideš iným krokom v diaľku

vravíš, zabudni na uspávanku

prosím, nerob zo mňa citov vraha

milujem Ťa, drahá

Vnímam vôňu Tvojho tela

aj keď si už odletela

prosím, nezabudni na mňa, krásna

milujem, keď si šťastná

V duši nesiem zmenu veľmi

neublížim, ver mi

prosím, vždy sa krásne cíť

ďakujem, že si

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu