reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

reklama

V MHD

Nešťastie ...

Pavel Vrabec

Nešťastie ...

Nemyslím, že som nejako zvlášť roztržitý, ale jedným aspektom akoby som túto úsmevy i plač vyvolávajúcu vlastnosť človeka spĺňal - zabúdam, strácam, hľadám čiapku. Nie doma, tam ich mám pekne uložené, ale v tých najlepších momentoch - pri cestovaní v dopravných prostriedkoch. Nechcel som písať o banalitách, ale občas je na banalitách postavený celý život. Či nielen občas? Keďže som v posledný týždeň trikrát skoro stratil šiltovku či zimnú čiapku, musím sa podeliť o tieto radosti :o).

  • 30. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 544x
  • 4
Zázrak

Pavel Vrabec

Zázrak

Človek si tak cestuje dopravnými prostriedkami a častokrát zažije rôzne situácie. Niektoré smiešne, iné zas na zaplakanie. Popri občasnom čítaní knihy, letákov v dopravnom prostriedku či znudenom pohľade z okna na sivé bratislavské ulice si raz za čas všímam dianie vo vnútri kolísajúco-uspávacieho prostriedku a s najzaujímavejšími zážitkami sa rád podelím.

  • 7. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu