reklama

Kto za to môže? ... :o)))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sadnem k tebe do kútika,

nazriem Ti do živôtika ...

Sklopíš cudne krásny zrak,

ja ťa nechcem sprzniť však ...

Chcem ťa krásne milovať,

dávam to na sebe mocne znať...

Už som tvrdý jak tá skala,

kukaj, čo's so mnou vykonala ....

:o)))

Slniečko v duši ....

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu