reklama

Aj nebo plače ...

Ešteže je zamračené, v izbe prítmie, inak by mi bolo vidieť do tváre. Päť mesiacov nezvestná Anička z Prahy sa našla. Teda, jej telíčko, či čo z neho ostalo. Ona sa nevrátila, iste je už dávno tam, kde ju s láskou privítali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Najnovšia správa, ktorú som si práve prečítal je, že bola znásilnená a zavraždená. Zver - ani zvieratá sa tak nechovajú .. možno mám málo informácii, ale nepočul som o znásilnení v zvieracej ríši. A ak aj z nedostatku vedomostí o nejakom neviem, som presvedčený, že žiaden samec by podobným spôsobom neublížil mláďaťu. Nepočul som ani o tom, žeby zvieratá držali svoje deti na reťazi, o hlade a smäde, týrali ich bitkou, chladom, pálením cigaretou .... áno, sú prípady, kedy musí zvieracia matka schovávať mláďa pred otcom, aby mu neublížil, ale znásilnenie? Hrdíme sa, akí sme múdri, mocní, ako vládneme svetu, ale v správaní nemáme ani na zvieratá. Poľahky nás strčia do vrecka. Máme právo nazývať sa ľuďmi??? Nejde o to, čo komu dali do vienka rodičia, kto má aké vzdelanie a podobne. Základné, elementárne princípy ľudského správania má v sebe každý. Rozoznať dobro od zla dokáže každý. Prečo sa takéto strašné činy dejú? Som síce muž, ale veľakrát sa za nás hanbím. Neviem štatistické údaje, ale nech je to 90% kriminality amblok v „prospech" mužov oproti ženám. Nevraviac o vojnách. Naozaj je za všetko zodpovedný len testosterón? Kto dokáže ublížiť nevinnému 9-ročnému dievčatku?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám strašne stiahnuté hrdlo a neviem, čo so sebou .... Snažím sa izolovať od správ o nešťastiach, lúpežiach, vraždách. Samozrejme, že sa ich človek väčšinou dozvie, ale nevyhľadávam nasledujúce „novinky" z vyšetrovania. Nerobí mi to dobre. V podobných prípadoch, ako je tento, keď dospelí ublížia deťom, premýšľam o zmysle života vôbec. Tých prípadov je nespočetne veľa. Asi už nesmiem otvoriť noviny, zapnúť internet. Preboha, kam sa to rútime?

Pavel Vrabec

Pavel Vrabec

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Som tu na návšteve ... asi ako dieťa - pozorovateľ, aspoň sa o to stále snažím. Zoznam autorových rubrík:  Go veganKrátkoZápisník "športovca" ... :o)V MHDZem nie sú len ľudiaLáskaOplatí sa vidieťČo ma teší ...Medzi ľuďmiČo ma se... srdí ....SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu